Потрібно фарбувати автомобіль?
Ми робимо повне та локальне фарбування на кузові автомобіля. В основному ми намагаємося видаляти вм'ятини без фарбування в тому випадку, якщо немає пошкоджень лакофарбового покриття. Але, якщо Ваш автомобіль матиме потребу локальної покарски, то ми це зробимо ідеально. Ми фарбуємо матеріалами (фарба та лак) фірми Glasurit, концерну BASF
Ціна локального фарбування автомобіля в Києві
Фарбування кузова опис
Локальне фарбування
автомобіля - відмінний спосіб, якщо пошкодження досить невеликі за площею, адже такий метод суттєво економить кошти: замість фарбування деталі великої площі обробляється лише незначна її частина. Більше того, якщо виникнуть проблеми з приводу того, чи буде аналогічним колір (якщо брати до уваги співвідношення з сусідньою деталлю) — найкраще допоможе саме такий метод, як локальне фарбування. Київ - це маса автомайстерень, що надають послуги фарбування, але саме за цим методом працюють лише деякі з них. Що включає цей метод? Є два варіанти:
Фарба наносити напилом, а лакування - переходом;
Фарба – напилком. Деталь – повністю лакують.
Дуже важливо розуміти, що ефективність цього методу визначається таким матеріалом, як біндер. Це — спеціальна речовина базисного типу (вона входить у нінрокраски металік), яка є безбарвною.
Перед тим, як розпочати процедуру фарбування, використовують метод матування. Це роблять за допомогою скотч-брайту сірого кольору та спеціальної пасти для матування.
Але це лише перший етап, з якого починається фарбування автомобілів. Київ — велике місто, але ми одні з небагатьох, хто справді відповідально підходить до таких питань, як матування та нанесення біндеру за найвищими стандартами.
Біндер наноситься тільки після того, як вся деталь пройде процес повного обдуття та знежирення. Матеріал біндер ляже рівним, прозорим шаром. Він забезпечить чудову базу – максимально гладкий фундамент. Це ідеальні умови для гладкого і однорідного положення металіка.
Крім того, окремого пояснення вимагає і процес нанесення фарби. Як це відбувається?
Насамперед, і це дуже важливо, потрібно буде зафарбувати пляму ґрунту. Це потрібно зробити, не розтягнувши фарби за межі. Це дуже важливо.
2. Після зафарбування ремонтної плями, потрібно якнайширше розпорошити засіб для фарбування. Це потрібно зробити для того, щоб максимально згладити перехід від старої фарби, в яку був пофарбований автомобіль, до нової. Це потрібно (найчастіше) робити не один, а кілька разів.
Далі потрібно, щоб підсохла фарба, оскільки попереду на нас чекає лакування. Тут треба розуміти, що не варто гнатися за лакуванням точковим методом. Найчастіше трапляється так, що лакувати деталь повністю набагато простіше, адже немає потреби займатися поліруванням. Це досить довго, якщо дійсно якісно потрібно виконати перехід між старим і новим шаром лаку.
Дамо нашим читачам одну пораду: якщо вам нічого не відомо про фарбування авто та знання ви намагаєтеся почерпнути зараз, за допомогою запитів у пошуковій системі, на кшталт «фарбування авто Київ» або «фарбування авто в Києві» — краще відразу звернутися до професіоналів.
Нанесення лаку - окремий момент, тут теж потрібно діяти в кілька етапів:
Ту кількість, яку потрібно, потрібно змішати зі спеціальним активатором і нанести на необхідну ділянку.
Першому шару потрібно дати висохнути. А після цього — розтягнути полірувальну пляму на ширший простір.
Останній шар лаку – найтонший. Розчинник та лак розбавляємо у пропорції п'ятдесят на п'ятдесят.
Розчинник також може використовуватися для переходу, але це потрібно робити лише за наявності достатнього досвіду.
У цій невеликій статті ми описали лише базові аспекти роботи з матеріалами під час використання методу локального фарбування. Так що якщо ви робите запити в пошукових системах, начебто «фарбування автомобіля Київ» або «локальне фарбування авто Київ», краще не займатися ремонтом самостійно, а звернутися до нас та отримати послуги професійного рівня.